8 tips som plasserer deg i sentrum for oppmerksomheten

Oppblåsbar reklame tilbyr en unik fleksibilitet til din markedsføring.

  • 8 tips for å plassere deg i sentrum for oppmerksomheten3

8 tips som plasserer deg i sentrum for oppmerksomheten

Enten de brukes som flyttbare kjempe reklamefigurer som plasseres der dine kunder er til enhver tid eller fastmontert på et og samme sted, vil de uansett tiltrekke seg masse oppmerksomhet.

Mulighetene i design og form er nærmest ubegrensede.

Her er 8 smarte måter disse gigantiske markedsføringsfigurene kan sørge for å plassere deg i sentrum for oppmerksomheten på.

8 tips for å plassere deg i sentrum for oppmerksomheten

1. Fra park til lekeplass

Gjør en lokal park om til en lekeplass for en dag. Det er enkelt med oppblåsbar reklame og hoppeslott. Sett opp en oppblåsbar portal som trekker oppmerksomhet og ønsker ditt publikum velkommen og sett opp hoppeslott, fotballradar, sklier og andre oppblåsbare leker, setter du av plass til sponsorlogo vil du samtidig skaffe deg en ekstra inntektskilde.

2. Oppblåsbar produktkopi

Kjøp en oppblåsbar produktkopi, en replikas som ser ut som ditt produkt, men veier betydelig mindre og er enkel å flytte fra sted til sted.

3. Oppmuntre til tagging!

Her snakker vi reklame som involverer forbrukerne. Inviter folk til å skrive meldinger på ditt oppblåsbare produkt, og få gode tilbakemeldinger på en helt ny måte. Alt du trenger er en oppblåsbar produktkopi og penner med vannløselig farger.

4. Vis at du bryr deg om noe

Med så mange gode formål å velge mellom, bør det være enkelt å velge en ideell organisasjon som har spesiell betydning for organisasjonen. Bruk for eksempel oppblåsbar sponsor portal til å synliggjøre deg selv på arrangementer i regi av denne organisasjonen.

5. Ta din merkevare til nye høyder

Sett en oppblåsbar figur på taket av konferansesenteret, utsalgsstedet eller restauranten. Dette er en klassisk amerikansk markedsføring teknikk, som fortsatt brukes mye over dammen nettopp på grunn av sin effektivitet. Et enkelt tiltak for å sørge for å være «top of mind» i din primære kjøpegruppe (de forbipasserende).

8 tips for å plassere deg i sentrum for oppmerksomheten4

6. Lage en Look alike

Lag en karikatur av en berømt dyr, kjendis eller politiker og se på når de forbipasserende trekker frem kameraene fra lommene sine. Morsom og unike bilder distribueres til venner og bekjente en til en eller via sosiale medier.

7. Gjør det uventede

En messstand som står på bakken er hva som forventes når de besøkende går gjennom utstillingen. I et hav av utstillere, hva kan fange oppmerksomheten bedre enn noe ingen forventer? Heng en oppblåsbar figur fra taket over din messestand. Ikke bare får du større synlighet, det vil det også oppfordre publikum til å besøke din stand for å se hva som skjer.

8. Media omtale på kjøpet

Oppblåsbare figurer gir besøkende journalister en gladsak med gode bilder, derfor er nettopp oppblåsbar produktkopier perfekte objekter for pressen.

Passer ditt neste markedsførings stunt

Oppblåsbare produktkopier er en fleksibel løsning som passer ditt neste markedsførings stunt, uansett hva det måtte være!